کارگاه مجازی شیوه های دعوت به نماز توسط کانون ذوالفقار شهرکرد برگزار شد

کارگاه مجازی شیوه های دعوت به نماز ویژه نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد.

«محمدتقی حسین پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کارگاه مجازی شیوه های دعوت به نماز ویژه نوجوانان و جوانان توسط کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: نماز و معنویات در زندگی از ضروریات جدی است که با بهره گیری از فضای مجازی می توان به توسعه و ترویج فرهنگ نماز کمک کرد.

 

وی بابیان اینکه نماز فضیلت های بسیاری در زندگی انسان دارد گفت: تشویق نوجوانان و جوانان به سمت نماز آینده این عزیزان را روشن می کند.

 

حسین پور تصریح کرد: آشنا کردن کودکان، نوجوانان و جوانان باخدا، پرهیز از سخت گیری، رابطه صمیمانه و آشنایی با فواید نماز از جمله سرفصل های کارگاه مجازی شیوه های دعوت به نماز توسط کانون ذوالفقار شهرکرد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ذوالفقار مسجد امام هادی (ع) شهرک منظریه شهرکرد ادامه داد: شیوه های زمینه ای دعوت به نماز رفتارهایی است که به طور غیرمستقیم آمادگی کودکان را برای جذب به نماز افزایش می دهد.

 

کد خبر 987533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha