عاملان توزیع مواد مخدر در ایلام توسط دستگاه انتظامی شناسایی شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: عاملان توزیع مواد مخدر در ایلام توسط دستگاه انتظامی شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نوذری» ظهر امروز(۷ آبان» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد:  دستگاه انتظامی استان باید عاملان توزیع مواد مخدر را شناسایی و دستگاه قضایی نیز جرایم شدیدتری برای مجازات این افراد اتخاذ کنند.

 

وی در ادامه استان ایلام را یکی از استان های پاک کشور در بحث گرایش به مواد مخدر عنوان کرد و گفت: با این حال برای رفع معضلات ناشی از این پدیده شوم نيازمند تجویز یک نسخه چند وجهی هستیم.

 

نوذری یادآور شد: می توان در استان ایلام با استفاده از ظرفیت سمن ها و سایر نهادها و همچنین اشتغال پایدار میزان اعتیاد جوانان به مواد مخدر را کاهش داد.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام بر نظارت و هماهنگی بیشتر تمامی دستگاه های مسئول در مقابله با شیوع مواد مخدر تاکید کرد و گفت: ظرفیت معتمدان محلی در مقابله با اعتیاد مغفول مانده است.     

 

نوذری با بیان اینکه گرایش یک فرد به مواد مخدر اغلب چند عاملی است و صرفا به یک مورد خاص خلاصه نمی شود، خاطرنشان کرد: برای رفع آسیب های اجتماعی می بایست همه عوامل درگیر در کار را توام با هم مورد توجه قرار دارد و برای رفع هر یک اقدام متناسب انجام داد.    

کد خبر 987599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha