نظام جمهوری اسلامی منادی و تریبون ارزش های دینی است

آیت الله حسینی هدف امام راحل و انقلاب را احیای ارزش های دینی و توجه به اهل بیت (علیهم السلام) دانست و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی منادی و تریبون ارزش های دینی، حریت و ارزش انسان ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (7 آبان) با حضور مسئولان کشوری ستاد عتبات عالیات، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، فرمانده سپاه فتح و تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین ضمن تبریک آغاز زعامت امام عصر (عج) و تشکر از زحمات رئیس سابق ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حرکت در مسیرهای ارزشمند توفیقی است که نصیب هر انسانی نمی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: جهان هستی در مالکیت خداوند بوده و پروردگار عالم به پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) مالکیت بخشیده است.

 

وی با بیان اینکه اگر کسی در مسیر اهل بیت (علیهم السلام) حرکت کند خداوند به او توجه ویژه خواهد داشت، ادامه داد: اقتدار، شکوه و مقاومت کنونی کشور و مردم در برابر فشارهای روزافزون دشمنان به جهت توجه ویژه مردم و نظام به آل الله است.

 

آیت الله حسینی هدف امام راحل و انقلاب را احیای ارزش های دینی و توجه به اهل بیت (علیهم السلام) دانست و یادآور شد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی منادی و تریبون ارزش های دینی، حریت و ارزش انسان ها است.

 

امام جمعه یاسوج ضمن تاکید بر اینکه اهل بیت (علیهم السلام) مردم و نظام اسلامی را تنها نمی گذارند، اظهار کرد: یکی از شاخص های توجه به اهل بیت (علیهم السلام) توجه به توسعه عمرانی حرم های آنها است.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ هشت ساله حرم های مطهر در وضعیت اسفناکی قرار داشتند، گفت: به همت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در زمینه تشکیل ستاد عتبات عالیات، کار عمران و آبادانی حرم اهل بیت (علیهم السلام) شتاب گرفت.

 

آیت الله حسینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را شیعه 12 امامی و دوست دار خاندان عصمت و طهارت دانست و ادامه داد: مردم استان ما خدمت به اهل بیت (علیهم السلام) را افتخار و ذخیره ای برای دنیا و آخرت خود می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد سردار «حسن حکمتیان راز»، فرمانده تیپ 48 فتح و رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات در این استان را انسانی توانمند و باتجربه دانست و گفت: باید رئیس جدید با استفاده از ظرفیت های مردمی و دولتی در راستای وظایفی که در زمینه توسعه حرم اهل بیت (علیهم السلام) به استان محول شده تلاش کند.

 

گفتنی است در این آئین با حکم محمدحسن ماب، سردار «حسن حکمتیان راز» به مدت دو سال به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب و از زحمات سردار «سیدفرج الله نظرپور» رئیس سابق این ستاد تجلیل شد.

کد خبر 987687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha