مطالعات جامعه شناختی برای معرفی استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری ضروری است

جمالی پور گفت:مطالعات روانشناختی و جامعه شناختی باید برای معرفی استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل ا روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در کارگروه پژوهش استان بیان کرد: کارگروه پژوهش از مهمترین کارگروه‌ های کشور به حساب می‌ آید که با تقویت آن می‌ توان تأثیرگذاری مطلوبی را در زمینه‌های نوآوری، فناوری و پژوهش شاهد بود.

 

استاندار قزوین افزود: اقتصاد امروز دنیا بر پایه اقتصاد دانش بنیان شکل گرفته و موضوعات فناوری و نوآوری در آن از اهمیت بالایی برخوردار است، موضوعی که باید در سطح کشور و استان قزوین هم ساری و جاری شود.

 

وی عنوان کرد: این کارگروه می‌تواند با تعامل مناسب با دانشگاه‌ها و مراکز علمی، تأثیرگذاری بیشتری را در سطح جامعه داشته باشد، چالش‌های زیادی در استان قزوین وجود دارد که در این کارگروه می ‌توان آنها را با بررسی جامع و کامل برطرف کرد که امیدواریم این مهم هرچه سریعتر اتفاق بیافتد.

 

جمالی پور اضافه کرد: تعامل و همکاری دانشگاه و صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است و امروز کشورهای مختلف از این ظرفیت به خوبی استفاده می ‌کنند، البته اقداماتی در این زمینه در استان قزوین هم انجام شده ولی تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی باقی مانده است.

 

وی با اشاره به وضعیت گردشگری و اقتصادی استان قزوین اظهار کرد: این استان تا به امروز به عنوان یک مقصد گردشگری جذاب و مناسب معرفی نشده است و مسئولان و دست اندرکاران باید در وهله نخست این مهم را عملیاتی کنند.

 

استاندار قزوین یادآور شد: مطالعات روانشناختی و جامعه شناختی باید برای معرفی استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری انجام شود تا با معرفی هر چه بهتر شهر قزوین در مراحل بعدی بتوانیم ظرفیت‌های گردشکری سایر مناطق استان قزوین را معرفی کنیم.

 

کد خبر 987889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha