اجازه ندهیم دشمن به اهداف تفرقه‌اندازانه خود دست یابد

آیت‌الله علی خاتمی با اشاره به اینکه اجازه ندهیم دشمن به اهداف تفرقه اندازانه خود دست یابد، گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای اتحاد بیشتر در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری با تاکید بر اینکه سخنی نگویم که موجب تفرقه در جامعه باشد، گفت: دامن زدن به تفرقه بزرگترین اشتباه در هر شرایطی است.

 

آیت الله علی خاتمی هدف اصلی همه مردم و مسئولان را سرافرازی انقلاب اسلامی خواند و گفت: بایستی در برابر دشمنان وحدت رویه داشت.

 

نماینده ولی فقیه در زنجان به بیانات رهبری در خصوص تقویت اتحاد در جامعه تاکید کرد و گفت: هفته وحدت فرصت ارزشمندی برای انسجام بیشتر در جامعه است.

 

استاندار زنجان نیز در سخنانی به وضعیت ذخیره روغن مایع خوراکی در استان اشاره کرد و گفت: حواله توزیع ۳۵۰ تن از این محصول در سطح استان صادر شده  و به میزان ۴۰۰ تن دیگر نیز روغن مایع خوراکی به عنوان سهیمه استان از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت شده است.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به عرضه گوشت گرم مرغ  در استان با حداقل قیمت نسبت به استان های همجوار، ادامه داد: در زمینه تامین گندم و آرد نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره وجود دارد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از شرایط ایجاد آرامش در جامعه، تکریم واقعی مردم است، گفت: نباید از انتقاد عصبانی شویم بلکه پاسخ درخواست و سوالات را به درستی بدهیم.

 

این مقام مسئول ضمن محکوم کردن بی احترامی رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: حرکت های دشمنان به واسطه نوکران مسلمان نمای حاکمان منطقه است .

 

حقیقی همچنین با اشاره به اجرای طرح برق امید در این استان از ابتدای آبان جاری گفت: ۳۲ درصد مشترکان استان کم مصرف و ۶۰ درصد مشترکان نیز خوش مصرف هستند.

 

وی همچنین به وضعیت استان در مقوله کرونا و مقابله با این ویروس اشاره کرد و گفت: خدمات تست سریع کرونا در کمتر از نیم ساعت را در استان آغاز خواهیم کرد.

 

استاندار زنجان به لزوم جدیت در رعایت پروتکال های بهداشتی در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: برای این منظور مدیران باید در میدان باشند چرا که پیشگیری مهمترین مقوله در این زمینه است.

کد خبر 988024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha