کتاب « از کوه ها بپرسید» در لنگرود رونمایی شد

کتاب « از کوه ها بپرسید» خاطرات فرهاد آذر ارجمند از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کردستان است امروز(۸آبان) در لنگرود رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سردار «محمدعلی حق بین» در آیین رونمایی از کتاب « از کوه‌ها بپرسید» که عصر امروز (پنج‌شنبه، ۸ آبان ) در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری برگزار شد، گفت: رهبری می فرماید:« اگر رزمنده ای یک‌پیامی را از خط دوم به خط مقدم ‌ببرند و بهشت بر او واجب می شود.»
 

مسئول آموزش نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه سرمایه‌های زیادی در عرصه های مختلف و بزرگان زیادی در این شهر هستند، افزود: باید به نکات مثبت بیشتر توجه شود و معتقدیم که بهترین انسان های جامعه جز مسئولان هستند و امروز آنچه مهم است وحدت است.

 

وی ادامه داد: امروز باید در کنار همدیگر بمانیم با حفظ وحدت و انسجام و همدلی در مقابل دشمنان ایستادگی  کنیم چرا که امنیت امروز در جامعه مرهون فداکاری های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس است.

 

سردار حق بین با تاکید بر اینکه در کنار هم ماندن نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند، تصریح کرد: وظیفه همه ما اینست که خاطرات هشت ساله دفاع مقدس را  بنویسیم. خاطرات دفاع مقدس طلای نابی است که باید ثبت و ضبط شود و همه افتخارات به شهدا و امام شهدا تعلق دارد.


گفتنی است، کتاب « از کوه ها بپرسید» خاطرات فرهاد آذر ارجمند از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در کردستان است که قرار بود امروز با حضور " حسن رستگار پناه " رییس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شود که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا این مراسم بدون حضور وی رونمایی شد.

 

کد خبر 988124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha