ملت ایران هیچگاه در برابر استکبار جهانی سر فرود نخواهند آورد

امام جمعه زاهدان گفت: کرامت و عزت نفس ملت ایران اجازه نمی دهد که هیچ وقت در برابر لشکر کفر سر فرود آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: انسان با عزت و با شخصیت هیچ گاه گرفتار اقدامات جاهلانه قومی و قبیله ای نمی شود.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه فرهنگ ما دچار اشکال است، ادامه داد: اگر انسان به دنبال عزت و شخصیت باشد دست به اسلحه نمی برد.

 

 محامی یادآور شد: اگر انسان دارای عزت و شخصیت باشد و قدر خودش را بشناسد هیچگاه وجود پاک خودش را آلوده نمی کند.

 

وی با بیان اینکه اگر انسان در اوج باشد هیچگاه در برابر تهدید قدم بر نمی دارد و عقب نشینی نمی کند، افزود: ایمان، عزت و کرامت خودمان را حفظ کنیم و با غرور بر سرآرمان های خود باقی بمانیم.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر انسان دارای  شخصیت باشد دنبال کار حلال می رود و تن به شغل های کاذب نمی دهد؛ اگر انسان به حد عالی از کرامت برسد هیچ وقت در برابر لشکر کفر سر فرود نخواد آورد؛ اگر انسان در اوج شخصیت و کرامت باشد در برابر تمام دنیا سر خم فرود نمی آورد.

 

محامی در ادامه سخنان خود به هفته وحدت اشاره کرد و عنوان داشت: ورود و کار کردن در قرارگاه مقابله با کرونا و رسیدگی به بیماران، کمک به کادر درمان، رسیدگی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و رعایت مقررات بهداشتی و دستورالعمل های بهداشتی نمونه هایی از وحدت است.

کد خبر 988260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha