افزوده شدن ۱۱۴ بیمار به شمار مبتلایان کرونایی در جهرم

ارجمند گفت: با افزوده شدن ۱۱۴ بیمار جدید به جمع بیماران مبتلا به کرونا در جهرم مجموع مبتلایان به این بیماری به پنج هزار و ۲۷۹ نفر رسید.

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تاکید بر اینکه تنها راه درمان بیماری کرونا، «پیشگیری» است، گفت: این روزها شاهد افزایش موارد ابتلا به بیماری کرونا در سطح شهرستان جهرم هستیم که این روند تنها با رعایت و عمل به توصیه های بهداشتی از سوی مردم قابل کنترل است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر اینکه این بیماری به شکل خانوادگی افزایش پیدا کرده است، افزود: تجمعات باید به هر شکلی ممنوع شود.

 

وی به با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در جهرم، بیان کرد: روز گذشته نیز شاهد افزایش روند بیماری کرونا در جهرم بودیم به نحوی که نتیجه نمونه های ارسالی به آزمایشگاه تشخیص مولکولی کووید19، تعداد114 بیمار مبتلا به این ویروس بود.

 

ارجمند ادامه داد: با شناسایی این تعداد بیمار جدید، شمار کل بیماران در مجموع به پنج هزار و 279 نفر افزایش پیدا کرد.

 

وی با اشاره به افزایش نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان جهرم، اظهار داشت: تا کنون 13 هزار و 671 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده که بیش از پنج هزار مورد آن مثبت بوده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به تعداد بهبودیافتگان نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع بیش از پنج هزار بیمار کرونایی در جهرم، تا کنون تعداد چهار هزار و 82 بیمار به بهبودی کامل رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

 

وی همچنین به تعداد بیمارانی که در حال حاضر طول درمان خود را در قرنطینه سپری می کنند اشاره کرد و ابراز داشت: این بیماران نیز هزار و 179 مورد بوده که روزانه به تعداد آنها افزوده می شود.

 

ارجمند تعداد کل بیماران بستری در بخش کرونا بیمارستان پیمانیه جهرم را 51 نفر برشمرد و عنوان کرد: از این تعداد، 43 بیمار در بخش های عمومی و هشت بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

وی با اشاره به اینکه روز گذشته تعداد 10 بیمار از بیمارستان پیمانیه جهرم ترخیص شدند، گفت: با این وجود تعداد 10 بیمار جدید در این بخش پذیرش شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه خوشبختانه روز گذشته شاهد فوت بیمار کرونایی در این شهرستان نبودیم، گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا در شهرستان جهرم همچنان 91 نفر است.

 

کد خبر 988316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha