دشمنان ملت‌های مسلمان محکوم به شکست هستند

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، مسئله فلسطین را در رأس همه مسائل هر مذهب و نزاد اسلامی خواند و گفت: فلسطین در مقابل صهیونیست ایستاده‌ است و با تکیه بر قدرت لا یزال الهی دشمنان ملت‌های مسلمان محکوم به شکست هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(10آبان) درسی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به تلاش دشمن برای اختلاف افکنی در جهان اسلام، اظهار داشت: دشمنان اسلام در سایه ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی، در پی انحراف افکار عمومی مسلمانان از صهیونیست هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه این اختلاف افکنی در برخی نقاط همچون خلیج فارس بیشتر است، افزود: سبب می‌شود که کشورهای جنوب خلیج فارس از ایران بترسند و از غرب سلاح بخرند و حضور غرب در منطقه را تضمین کنند.

 

وی فلسطین را قطعه‌ای از خاک اسلام خواند و ادامه داد: براساس دیدگاه مذاهب اسلامی اگر سرزمینی مورد هجمه کفار قرار گرفت همه وظیفه دفاع از آن سرزمین را دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مسئله فلسطین در رأس همه مسائل هر مذهب و نژاد اسلامی است، اظهار داشت: ملت فلسطین نیازمند کمک همه مسلمانان است.

 

وی با اشاره به اینکه دارایی‌های ملت فلسطین را صهیونیست ها تصاحب کرده و هویتشان را هم به غارت برده اند، خاطرنشان کرد: ملت فلسطین محکم و مقاوم در مقابل صهیونیست ایستاده‌ است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: با تکیه بر قدرت لا یزال الهی دشمنان ملت‌های مسلمان محکوم به شکست هستند.

کد خبر 988496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha