​رشد شیوع ویروس کرونا در گلستان فزآینده است

​کبیر به وضعیت قرمز استان گلستان از نظر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: نسبت رشد ویروس کرونا در روزهای گذشته فزآینده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدجواد کبیر» عصر امروز (شنبه 10 آبان) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: به مدت 6 هفته وضعیت استان یک وضعیت ثابتی بود و بسیاری از شهرهای استان در وضعیت سفید قرار داشت و این مهم باعث شد که ساده انگاری نسبت به شیوع ویروس کرونا داشته باشیم.

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان به وضعیت قرمز استان گلستان از نظر شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: نسبت رشد ویروس کرونا در روزهای گذشته فزآینده است و با توجه به بحثی که در کشور شاهد آن هستیم احتمال این است که وضعیت استان در هفته آینده وخیم تر خواهد شد.

 

کبیر تاکید کرد: میزان بستری بیماران استان رو به رشد است اما خوشبختانه میزان مرگ و میر براثر کرونا رشد زیادی نداشته است و استان گلستان از این نظر جزو استان های آخر کشور است.

 

وی گفت: اعتقاد داریم که  نباید تنها به اقدامات تهران و ستاد ملی کرونا بسنده کنیم و شهرستان هایی که در آستانه مرز قرمز شدن هستند مثل گنبدکاووس از هم اکنون اقدامات کنترلی را باید افزایش دهند.

کد خبر 988572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha