صهیونیست ها قصد ایجاد خلل در کادر اداری مسجدالاقصی را دارند

شیخ بکیرات، معاون مدیرکل اوقاف قدس تاکید کرد که اشغالگران با ممنوع کردن ورود کارکنان و نمازگزاران به مسجدالاقصی قصد ایجاد خلل در کادر اداری این مسجد را دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سما»، شیخ «ناجح بکیرات» معاون مدیرکل اوقاف قدس گفت: جنایت صهیونیست ها در مسجدالاقصی خطوط قرمز را ردکرده است و آنان تلاش دارند با دور کردن کارکنان و محاکمه آنان در کادر اداری مسجدالاقصی خلل ایجاد کنند.

 

وی افزود: صهیونیست ها نمی خواهند هیچ فرد فلسطینی ای در مسجدالاقصی حضور داشته باشد و به همین دلیل تلاش دارند نمازگزاران و کارکنان را از ورود به مسجدالاقصی منع کنند وهویت فلسطینی و اسلامی را هدف گرفته اند.

 

بکیرات اظهار کرد: ما در مقابل هجمه خطرناکی از سوی صهیونیست ها در مسجدالاقصی قرار داریم، اشغالگران به کسی در قدس احترام نمی گذارند و حرمت این مسجد را نگه نمی دارند.

 

معاون مدیر کل اوقاف قدس گفت: ممنوع کردن ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی، رنج آور است، ولی دست از تلاس بر نخواهند داشت و جلوی ظلم زانو نخواهند زد.

 

مقامات صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته (7 آبان ماه) شیخ بکیرات را به مدت یک هفته از ورود به مسجدالاقصی منع کردند وبه محل کار وی در مدیریت علوم شرعی و ارشاد نزدیک باب السلسله حمله کرده و آنجا را تفتیش کردند.

 

بکیرات در این باره گفت: صهیونیست ها به دفتر وی حمله کرده و به مدت دو ساعت این مکان را تفتیش کردند و کامپیوتر و تلفن وی را ضبط کردند.

کد خبر 989219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha