پویش ماسک بزنیم در سطح شهر تهران اجرا می شود

جوادی یگانه گفت: پویش ماسک می زنیم برای حفاظت از جان شهروندان تهرانی در سطح شهر تهران به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «محسن جوادی یگانه» خبر از راه اندازی پویش ماسک می زنیم برای حفاظت از جان شهروندان خبرداد و گفت: این پویش از ۱۰ روز قبل و همزمان با شروع موج جدید کرونا آغاز شده است و این پویش در ۳۵۵ نقطه شهر تهران در حال اجرا می باشد.

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: با شیوع ویروس کرونا و با بهره گیری از طراحان و گرافیست های و طرح های مختلف به دنبال ترغیب مردم به استفاده از ماسک برای مبارزه با این ویروس داریم.

 

شهرداری تهران با پویش های «خانه بمانیم» در نوروز سال ۹۹ و پس از آن با راه اندازی پویش فرهنگی- آموزشی «فاصله گذاری اجتماعی» یا «دوری و دوستی»  که گوشزد کردن لزوم رعایت فاصله‌ اجتماعی ۱.۵ متری بود از طریق انتشار حداکثری تولیدات در رسانه های اجتماعی وسازه های تبلیغات شهری از مردم خواستیم تا ستاد ملی کرونا و کادر بهداشت و درمان را در قطع زنجیره ابتلا به این بیماری یاری رسانند.

 

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش و خانه سینما از جمله دستگاه هایی هستند که در آگاهی بخشی نسبت به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا یاریگر اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران بوده اند.

 

 

 

کد خبر 989251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha