پیامبر (ص) و اهل البیت(ع) پرچمدار وحدت هستند

حجت الاسلام قاسمی نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) و اهل البیت (علیه السلام) را پرچمدار وحدت برشمرد و گفت: وحدت یک اصل و اساس برای امت های اسلامی به شمار می رود.

حجت الاسلام «نجف علی قاسمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مسئله وحدت آثار فوق العاده ای دارد ولی جامعه امت اسلامی دچار تفرقه شده است و به انحطاط کشیده شده است.

 

امام جمعه کلاله ادامه داد: وحدت آثار معجزه آسایی دارد و بی هویتی امت اسلامی و نداشتند اتحاد و انسجام بین امت اسلامی به اسلام ضربه می زند.

 

حجت الاسلام قاسمی تاکید کرد: با وجود آنکه کشورهای اسلامی دارای تمدن، کسرت جمعیت، ذخایر زیرزمینی و مواهب طبیعی هستند اما شاهد آن هستیم که در قلب اسلام صهیونیست ها نفوذ کردند.

 

وی افزود: رئیس جمهور فرانسه و نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) توهین می کند و گرچه  به دلیل اعتراض هایی که شده از اقدام خود عقب نشینی کرده است اما علت این گونه موضوعات تفرقه بین امت اسلامی است.

 

امام جمعه کلاله تاکید کرد: پیامبر مکرم اسلام،  پیامبر مهربانی ها است و توهین به ساخت مقدس پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم)  به واسطه انشقاق بین جامعه اسلامی رقم می خورد.

 

حجت الاسلام قاسمی متذکر شد: در نشست های علمی باید موانع اتحاد را بررسی کنیم و آن چیزی که باعث جلوگیری از وحدت می شود را برطرف سازیم.

 

وی نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) و اهل البیت (علیه السلام) را پرچمدار  وحدت برشمرد و گفت: وحدت یک اصل و اساس برای امت های اسلامی به شمار می رود.

 

امام جمعه کلاله ابراز داشت: شیعه و سنی باید در نشست های علمی ابهاماتی را برطرف کنند و از سویی دیگر باید به مقدسات یکدیگر احترام بگذارند و این مهم جزوی از  وحدت  به شمار می رود.

کد خبر 989303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha