مسابقه فرهنگی «یک پنجره خورشید» تمدید شد

به منظور بزرگداشت میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت مسابقه بزرگ کتابخوانی «یک پنجره خورشید» از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مسابقه فرهنگی «یک پنجره خورشید» از سری مسابقات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در راستای بیان سیره و سیمای پیامبر اعظم(ص) به روایت عالم آل محمد(ع) و به منظور گرامیداشت ایام رحلت پیامبر(ص) طراحی در سطح ملی آغاز شد که ضمن استقبال خوب مخاطبان و قرار گرفتن در آستانه میلاد پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و هفته وحدت این مسابقه تمدید شد.

 

مسابقه بزرگ «یک پنجره خورشید» در پنج محور؛ دانلود پی دی اف کتاب «یک پنجره خورشید» ویژه مسابقه و پاسخ به سوالات، ارسال یک فیلم ۱۰۰ ثانیه ای در حال معرفی یک کتاب درباره زندگی امام رضا(ع) و یا پیامبر اکرم(ص)، ارسال داستان کوتاه ۳۰۰ کلمه ای با موضوعات زیارت، درس هایی از زندگی امام رضا(ع) یا پیامبر اکرم(ص)، پاسخ به سوالات روزانه (هر روز یک سوال) و محور پنجم که ویژه کودکان و نوجوانان است با موضوعات ارسال نقاشی درباره زیارت خانوادگی، زائران پیاده، ایستگاه‌ های خدمت رسانی به زائران طراحی شده است.

 

مهلت شرکت در مسابقه «یک پنجره خورشید» تا ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۹ تمدید شد. علاقه مندان می توانند با دو روش مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی: www.haram.razavi.ir و تکمیل و ارسال پاسخ نامه کتاب به صندوق پستی ۹۱۷۳۵۳۵۱ و یا تحویل به کیوسک های راهنمای در این مسابقه شرکت کنند.

 

هدایای ویژه برای برندگان این مسابقه شامل‌ ۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، لوح سپاس و جایزه ویژه برای ۵ اثر برگزیده در هر بخش و ۸۸ جایزه فرهنگی ویژه حرم مطهر امام رضا‌(ع) می باشد. همچنین قرعه کشی هدایای فرهنگی به صورت روزانه انجام و اسامی برندگان و نحوه دریافت جوایز ویژه از طریق سامانه پیامکی ۳۱۱۱۰۱۲۲۲۲ اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 989333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha