مهدهای کودک ۱۰ شهرستان ایلام تا ۱۸ آبان  تعطیل هستند

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: مهدهای کودک ۱۰ شهرستان ایلام تا ۱۸ آبان تعطیل هستند.

«زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان و اعلام ستاد کرونا استان مبنی بر تعطیلی برخی گروه های شغلی و با  هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان، فعالیت تمامی مهدهای کودک استان نیز در ۱۰ شهرستان استان  تا ۱۸ آبان ماه تعطیل است.

 

وی گفت: به همین منظور  تمامی مهدهای کودک شهرستانهای استان ایلام بجز هلیلان(شهرستان با وضعیت زرد) تا ۱۸ آبان ماه تعطیل خواهند بود.

 

همتی بیان کرد: همچنین به تمامی مراکز  شبانه روزی دولتی و  غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی نیز اعلام شده تا به منظور ارتقاء سلامت کودکان و مددجویان و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اقدام های بهداشتی لازم  انجام دهند.

 

وی با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهدهای کودک در اثر تعطیلی های اعلام شده اخیر از خانواده های کودکان مهدها خواست در صورت توانایی مالی در این شرایط حساس و بحرانی به وجود آمـده نسـبت به همکاری و حمایت از مهدهای کودک اقـدام  لازم انجام دهند

 

همتی یادآور شد: به منظور حمایت از مهدهای کودک و جبران خسارت های این مراکز نیز رایزنی با سازمان بهزیستی کشور انجام شده است.

کد خبر 989791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha