تجهیزات بیمارستانی در جهرم جوابگوی حجم بالای بیماران کرونایی نیست

موحد با اشاره به اینکه تخت های بیمارستان پیمانیه مملو از بیمار است، گفت: تجهیزات بیمارستانی در جهرم جوابگوی حجم بالای بیماران کرونایی نیست.

«محمد جواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اینکه موج سوم کرونا هولناک تر از پیش به جهرمی ها رخ نشان داده است، گفت: افزایش روزافزون مبتلایان به کووید 19، شرایط فوق بحرانی را در این روزها ایجاد کرده است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تخت های بیمارستان پیمانیه مملو از بیمار است، افزود: خستگی کادر درمان و تراکم بیماران در فضای بیمارستان، شرایط را سخت و نفسگیر کرده و از همه هولناک تر اینکه تجهیزات بیمارستانی جوابگوی این حجم بیمار نیست. 

 

وی ضمن دعوت عمومی از مردم برای رعایت بیش از پیش دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از شرکت در تجمعات و مراسم ها، عنوان کرد: از نیکوکاران و نیک اندیشان شهرستان جهرم تقاضا می شود تا با مشارکت و کمک های مومنانه خود مجموعه بهداشت و درمان را در تامین تجهیزات بیمارستانی به ویژه تجهیزات مورد نیاز بیماران کرونایی یاری رسانند. 

 

موحد با تاکید بر اینکه مشارکت های مومنانه و حمایت های خیرخواهانه نیک اندیشان، بیماران مبتلا و نیازمند را یاری می رساند، خاطرنشان کرد: کمک های مردم خیر و نیک اندیش جهرمی که همواره در تمام عرصه های نیکوکاری خوش درخشیده اید، نقشی مهم در بهبود همنوعان و بیماران نیازمند ایفا می کند.

 

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی جهرم آمادگی دریافت وجوه خیرخواهانه شما مردم را دارد، گفت: مهار کرونا تنها با مشارکت، همیاری و وحدت همگانی میسر است.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار کرد: شهروندان جهرمی می توانند کمک های خود را به حساب کمک های مردمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نزد بانک «رفاه کارگران» به شماه 288352361 و یا به شماره کارت 5894637000090263 واریز کنند.
 

کد خبر 989919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha