خودکفایی ۷۰۰ هزار خانواده کمیته امداد در سراسر کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: ۵۵۰ هزار فرصت شغلی در سه سال نخست برنامه توسعه کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «سیدمرتضی بختیاری» امروز در جلسه شورای زکات استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کمیته امداد با ایتکار ارزشمند و تاریخی پاک امام خمینی(ره) تاسیس شد، که اقدامات مهمی در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعتماد مردمی را مهمترین سرمایه این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: امروز به لطف خدا و پاکدستی مدیران و کارکنان، اعتماد مردم به کمیته امداد در سطح بالایی و باید قدردان این سرمایه گران‌قدر باشیم.

بختیاری با اشاره به اینکه توانمندسازی نیازمندان سرلوحه فعالیت‌های کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در سه بخش اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی انجام می‌شود و از زمان آغاز فعالیت‌های اشتغال‌زایی در امداد، تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

وی با قدردانی از حمایت‌های نمایندگان ولی فقیه و استانداران در سراسر کشور از کمیته امداد، اظهار کرد: امسال با حمایت‌های دولت، مجلس و شبکه بانکی ۲۰۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد گفت: در برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور تاکنون بیش از ۵۵۰ هزار شغل برای مددجویان ایجاد شده است و امیدواریم تا پایان این برنامه، ۸۰۰ هزار فرصت شغلی راه‌اندازی شود.

کد خبر 990319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha