سپاه نماد وحدت بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه با بیان اینکه رفع محرومیت زدایی ماموریت سپاه در سیستان و بلوچستان است، گفت: سپاه نماد وحدت بین شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «سردار محمد کرمی» در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان داشت: انسجام و وحدت ضامن پیشرفت جهان اسلام است.

 

فرمانده قرارگاه قدس جنوب جنوب شرق سپاه خاطرنشان کرد: اگر شیاطین در مقابل ما ایستاده اند به این دلیل است که جبهه حق در حال پیشرفت است.

 

کرمی به تودیع سردار امان الله گشتاسبی فرمانده اسبق فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت:  سردار امان الله گشتاسبی کارنامه درخشان از خودش بر جا گذاشت؛ او در مدت خدمتش تلاش خالصانه داشت.

 

وی با بیان اینکه سردار امان الله گشتاسبی در کار رضای الهی مورد توجه داشت، افزود: رضایت الهی با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

 

سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: سردار امان الله گشتاسبی در دوران دفاع مقدس سرباز امام خمینی(ره) بود و بعد از آن در جنوب شرق خوش درخشید و قطعاً مجموعه سپاه از ظرفیت او استفاده خواهد کرد.

 

کرمی گفت: امان الله گشتاسبی روحیه جهادی داشتند و هیچگاه خود را به چشم یک مسئول نمی دیدند بلکه به معنای واقعی کلمه نوکر مردم بودند

کد خبر 990326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha