همفکری و هماهنگی به منظور اجرای دقیق مقررات و محدودیت های کرونا انجام شد

مقدم با اشاره به اهمیت اجرای فاصله گذاری های اجتماعی و استفاده از ماسک با هدف کاهش شیوع بیماری کرونا گفت: همفکری و هماهنگی به منظور اجرای دقیق مقررات و محدودیت های کرونا انجام شد.

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص عملکرد ستاد کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز گفت: همفکری و هماهنگی به منظور اجرای دقیق مقررات و محدودیت های کرونا انجام شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به بهره مندی از ظرفیت نیروهای انسانی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در جهت اجرای محدودیت های کرونا افزود: ظرفیت توانمند و خوش فکر نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون پیش قدم در اجرای طرح محدودیت های اجرایی در سطح محلات و در قالب گروه های جهادی مردمی بوده اند.

 

وی اظهار کرد: بسترسازی از اجرای طرح های زمینه ای در قالب همفکری و هماهنگی از روز شنبه ۱۷ آبان با جدیت در سطح استان البرز با هدف اجرای دقیق طرح ها و محدودیت های کرونایی اتخاذ می شود. 

 

وی بیان کرد: کاهش و کنترل روند بیماری منحوس کرونا تنها به واسطه اهتمام جدی تمامی آحاد مردم جامعه و همکاری دستگاه های اجرایی حاصل می شود.

 

مسئول کمیته اطاع رسانی و مدیریت جو روانی استان البرز خاطرنشان کرد: متناسب با مصوبه چهل و دومین نشست ستاد ملی کرونا مبتنی بر اجرای هماهنگ و مشابه محدودیت های مقرر شده استان تهران در استان البرز اجرای فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن و سیستم های حمل و نقل عمومی به جدیت اجرا می گردد.

 

مقدم متذکر شد: اهتمام و از خودگذشتگی مدافعان سلامی در طول هشت ماه گذشته حائز اهمیت ویژه ای است از این رو برای پاسداشت زحمات و فداکاری آن عزیزان باید نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حفظ سلامتی خود و دیگران بیش از گذشته تلاش کنیم.

 

 

کد خبر 990468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha