احتمال تعطیلی بانک ها در شهرستان جهرم

رحمانیان با تاکید بر اینکه ادامه روند کنونی کرونا در جهرم وضعیت ما را بحرانی تر می کند، از احتمال تعطیلی بانک ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (شنبه ۱۷ آبان) در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با اشاره به روند نامطلوب افزایش بیماری کرونا در جهرم گفت: انتقال بیماران توسط اورژانس ۱۱۵ هفته گذشته ۶۰ درصد افرایش پیدا کرده است. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه موارد بستری سنین ۴۰ تا ۶۹ سال در جهرم افزایش پیدا کرده است، افزود: این افراد معمولا افراد شاغل بوده که نشان از آن است که افراد شاغل در معرض خطر هستند و لزوم استفاده از پروتکل های بهداشتی را افرایش می‌دهد. 

 

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در بحث سیتی اسکن نداریم و مردم در فضای مجازی به شایعات توجه نکنند، بیان کرد: با توجه به افزایش بستری مبتلایان در بخش کووید بیمارستان پیمانیه جهرم ظرفیت این بخش تکمیل شده است.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه تعدادی از کادر درمان درگیر این بیماری شده اند، تصریح کرد: اگر این روند ادامه یابد در سرویس دهی به بیماران با مشکل رو به رو می شویم.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون به تمام مراجعات پاسخ داده شده است و مشکلی نداشتیم، گفت: اگر مردم کمک ‌نکنند قطعا دچار کمبود پزشک، تجهیزات و نیرو می‌شویم. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه بیماریابی مهم ترین راه کنترل بیماری است و به همین دلیل ظرفیت تست ها را سه برابر کرده ایم، تاکید کرد: تمام تست ها رایگان انجام می‌شود و درصدد آن هستیم برای کاهش تجمع در درمانگاه شماره چهار که نمونه گیری تشخیص کووید ۱۹ انجام می شود؛ یک درمانگاه دیگر نیز مشخص کنیم. 

 

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر جهرم زیر ۵۰ درصد رعایت دستورالعمل های بهداشت انجام می شود، تصریح کرد:‌ شهر ما از لحاظ رنگی بالاتر از قرمز بوده و وضعیت جهرم سیاه و بحرانی است. 

 

رحمانیان در پایان گفت:‌ از طریق فرمانداری ویژه جهرم درخواست تعطیلی بانک‌ها را به استان دادیم که منتظر اعلام نتیجه استان هستیم.

 

کد خبر 990695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha