محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان/مدیریت شرایط کنونی استان نیازمند همکاری مردم و مسئولین است

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار کرمان؛ مدیریت وضعیت استان را با توجه به پراکندگی، وسعت و جمعیت تنها با همکاری همه مسئولین و مردم و تحمل محدودیت ها میسر دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ محمدصادق بصیری، بعد از ظهر(۱۷ آبان) در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با اعلام این مطلب که در جلسات بیش از 15 نفر نباید حضور داشته باشند؛ به تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا حسب فرمایش مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: به گفته وزیر کشور با تشکیل و راه‌اندازی این قرارگاه تغییری در ارکان ستاد مقابله با کرونا ایجاد نمی‌شود.

 

 


معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: استان‌ها باید هر هفته گزارش خود را به دبیرخانه این قرارگاه ارسال کنند و مقرر شد از 20 آبان تا 20 آذر به مدت یک ماه در مراکز و شهرستان‌ها گروه‌های شغلی 3 و 4 همچنان تعطیل باشند و گروه شغلی 2 نیز از 20 آبان تا 20 آذر به صورت محدود فعالیت کنند.

 

 


وی با بیان اینکه تردد خودروهای شخصی در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های بالای 200 هزار نفر از 24 آبان به مدت یک ماه از 9 شب تا 4 صبح محدود می‌شود؛ افزود: استثنائاتی هم وجود دارد که بعداً اعلام می شود.

 

 

بصیری با اشاره به اینکه در هفته دوم آبان‌ماه 15 هزار و 455 بازرسی انجام شده که از این تعداد 4 هزار و 803 مورد تذکر داده شده؛ مدیریت وضعیت استان را با توجه به پراکندگی، وسعت و جمعیت تنها با همکاری همه مسئولین و مردم و تحمل محدودیت ها میسر دانست.

 

 

وی تأکید کرد: محدودیت های صنوف باید ادامه داشته باشد و تعطیلی گروه‌های شغلی 2و 3 و 4 فعلا در شهرهای بافت، بردسیر، سیرجان، زرند، رفسنجان و شهربابک تا 30 آبان تمدید شد و فعالیت گروه شغلی 2 در بقیه شهرستان‌ها و مرکز استان تا 30 آبان تا 16 و 30 دقیقه است.

 

 

معاون استاندار کرمان از تعطیلی بانک ها از 20 آبان به مدت یک هفته خبر داد و با بیان اینکه همه سازمان‌ها و ادارات{به استثنای مجموعه های قضایی، درمانی و امدادی} از 20 آبان به مدت یک هفته از پذیرش حضوری ارباب رجوع ممنوع هستند؛ گفت: باید به صورت پستی یا تلفنی ارائه حدمت کنند و فقط برای شهرداری باید تصمیم‌گیری شود.

 

 

وی به عدم جمع آوری زباله های بیمارستان پیامبر اعظم اشاره کرد و از شهرداری خواست: با تعرفه قبلی این زباله ها را که دو روز است جمع آوری نشده، جمع آوری کند.

 

 

 

 

کد خبر 990715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha