شناسایی و رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی رسالت مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

حسن پور گفت: احیا و پویایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، قرار گرفتن آن در جایگاه اصلی و نقش‌آفرینی در شناسایی و رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مهدی حسن‌پور » در دیدار با دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر اردکان، قانون حمایت از امربه‌معروف را به‌عنوان پشتوانه بسیار مناسب و قوی برای احیای این فریضه در اجرای دقیق آن دانست و از دبیر ستاد، برگزاری منظم و برنامه محور جلسات با حضور اعضای ستاد و پیگیری مصوبات آن را خواستار شد.

وی ایجاد همگرایی بیشتر بین مجریان امربه‌معروف و ضابطان، را مهم و ضروری برشمرد و گفت: ایجاد هماهنگی و همراهی در انجام امور نقش مؤثری در پیشبر و تحقق اهداف دارد.

این مقام قضایی بر تعیین چشم‌انداز و تعیین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و ابراز داشت: تعیین سرفصل برای تدوین امور و ایجاد معیار در ایجاد هماهنگی و افزایش تأثیر گذاری برنامه های ستاد ضروری است.

شایان ذکر است در راستای دستورالعمل دادستانی کل کشور و در جهت حمایت از امران به معروف، شعبه اول دادیاری دادسرای اردکان به جرائم مرتبط اختصاص یافت.

  •  
کد خبر 990862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha