عدم وجود مشکل در تردد های شهری در بارش های اخیر

سحابی گفت: شهروندان یاری گر شهرداری جهت پیشگیری از آب گرفتگی معابر در زمان بارش ها باشند و در تردد های شهری در بارش های اخیر هیچ مشکلی وجود نداشت.

«امیر سحابی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، با اشاره به تکاپوی مدیریت شهری از نخستین ساعات آغاز بارش ها طی چند روز گذشته، اظهار کرد:  نیروهای شهرداری ارومیه به همراه تجهیزات همزمان با بارش شدید باران در نقاط مختلف شهر مستقر شده و در آمادگی کامل بودند

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه افزود: اکیب معاونت خدمات شهری شهرداری مناطق 5 گانه، 2 اکیب معاونت خدمات شهری، 6 اکیپ مدیریت پسماند، 7  اکیپ سازمان سیما، منظر و فضای سبز و 10 ایستگاه آتش نشانی در زمان بارش های مشکلات ناشی از بارش ها  در نقاط مختلف شهر  را کنترل و مدیریت می کنند.

سحابی با بیان اینکه میزان بارش های طی چند روز گذشته 32 میلیمتر گزارش شده است، اظهار کرد:  مشکلی در تردد و هم چنین آب گرفتگی معابر در بارش های اخیر به جزء سرریز شدن آب از چند منهول شبکه فاضلاب وجود نداشت.

وی نقش کانال های ایجاد شده در هدایت آبهای سطحی ارومیه را موثر عنوان کرد و گفت:  لایروبی کانال های شهری و جوی های آب  پیوسته در حال اجرا است  و به این دلیل مشکلی از بابت آب گرفتگی معابر در زمان بارش وجود ندارد .

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه اظهار کرد:  شهروندان یاری گر شهرداری ارومیه باشند لذا از شهروندان درخواست می شود که از ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در مقابل جوب ها و  کانال های شهری جهت پیشگیری از آب گرفتگی معابر خوداری کنند.

این مسئول در پایان سخنان خود افزود: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی  در نقاط مختلف شهر ذر زمان بارش ها با شماره‌ 137 در ارتباط باشند.

کد خبر 990921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha