ادامه تظاهرات ضد مکرون و ضد اسلام هراسی مسلمانان در هند

مسلمانان عضو گروه «توحید جماعت» در هند تظاهرات گسترده ای را در هند علیه دولت فرانسه و «امانوئل ماکرون»،رئیس جمهوری این کشور به راه انداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « timesofindia»،مسلمانان عضو گروه «توحید جماعت» در هند تظاهرات گسترده ای را در « Athupalam» هند علیه دولت فرانسه و «امانوئل ماکرون»،رئیس جمهوری این کشور به راه انداختند.

 

معترضین روی عکس های ماکرون ایستادند و وی را به دلیل توهین به حضرت محمد مصطفی (ص) محکوم کردند.

 

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین شعارهایی علیه دولت فرانسه سر دادند.

 

رئیس گروه توحید جماعت در این تظاهرات خطاب به معترضان گفت: تحت رهبری ماكرون تعداد اقدامات نفرت انگیز علیه اسلام و پیامبر اکرم (ص) افزایش یافته است.

 

نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» چندی پیش برای دومین بار کاریکاتورهای  موهن به پیامبر اکرم (ص) را منتشر کرد.

 

در پی این اقدام بسیاری از کشورهای اسلامی نشریه شارلی ابدو و دولت فرانسه را به خاطر پراکنده کردن نفرت علیه اسلام محکوم کردند.

 

پس از آن معلم تاریح فرانسوی به نام «ساموئل پاتی» به اسم آزادی کاریکاتورهای موهن به پیامبر (ص) را به دانش آموزانش نشان داد که در پی این اقدام به دست یکی از دانش آموزان چچنی تبار به قتل رسید.

 

رئیس گروه توحید جماعت در سخنانش گفت که اگرچه همه مسلمانان و گروه های اسلامی این اقدام دانش آموز چچنی تبار را محکوم کردند اما نسبت به نشان دادن کاریکاتورهای پیامبر (ص) به نام آزادی بیان نیز واکنش نشان دادند.

 

وی افزود: در این میان رئیس جمهوری فرانسه از کاریکاتورهای موهن به پیامبر (ص) دفاع کرده و اعلام کرد که فرانسه دست از انتشار این کاریکاتورها نخواهد کشید.

کد خبر 991004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha