مرکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور در منطقه اقتصادی پیام راه اندازی می شود

ثناگو مطلق با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال گفت: مرکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور در منطقه اقتصادی پیام راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر راه اندازی مرکز پشتیبانی ناوگان هوایی کشور در منطقه اقتصادی پیام گفت: این امر با هدف تحقق شعار سال در افق برنامه های این منطقه اقتصادی است.

 

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام افزود: بخش های مختلف مسافربری، کارگو و آموزش در منطقه اقتصادی پیام در حال فعالیت هستند که همین امر این منطقه بین المللی و اقتصادی را در میان دیگر مناطق مشابه شاخص و دارای امتیاز ویژه کرده است.

 

وی ادامه داد: انتظار می رود به زودی با همراهی گوره تخصصی مپنا این منطقه به بزرگترین مرکز تأمین قطعات و تعمیرات هواپیماها مبدل شود همچنین بروزرسانی پرنده هوایی، تقویت ناوگان هوایی کشور و ارائه خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما و هلی کوپتر از محورهای برنامه ریزی در این منطقه است.

 

مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام عنوان کرد: بهره مندی از ظرفیت های داخلی با هدف تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید از محورهای اصلی منطقه اقتصادی و بین المللی پیام محسوب می شود.

 

 

 

کد خبر 991057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha