محدودیت های کرونایی در آران و بیدگل تشدید شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تشدید محدودیت ‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به دلیل قرمز شدن وضعیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر «اسماعیل بایبوردی» در حاشیه نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: محدودیت ‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به دلیل قرمز شدن وضعیت این شهرستان تشدید می شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این محدودیت ‌ها به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل اعمال می شود و شامل فروشگاه ‌های عرضه مواد غذایی و نانوایی‌ها نمی‌شود.

 

بایبوردی خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، کریدورهای گردشگری مرنجاب- سنبک- سیازگه و چاه ‌عروس در این شهرستان به مدت یک هفته تعطیل‌ خواهند بود.

 

فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: هر گونه تجمع و مراسم و آیین تشییع اموات، در شهرستان آران و بیدگل ممنوع است و بازارهای روز این شهرستان تعطیل است.

 

بایبوردی سرعت سرایت و تولید بیماری کرونا در شهرستان آران و بیدگل را بالا خواند و بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی و استفاده از ماسک از سوی شهروندان تاکید و تصریح کرد: باید «سواد بهداشت کرونایی» و «سواد حفظ سلامت و تاب‌آوری در مقابل بیماری‌ ها» را ارتقا دهیم./

کد خبر 991073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha