کمک ۲۱ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای ساخت مدرسه در ایلام

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام از کمک ۲۱ میلیارد تومانی بنیاد برکت برای ساخت مدرسه در ایلام خبر داد.

«نصرت الله رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان ایلام در بحث احداث فضاهای آموزشی از ابتدا تا الان مبلغ ۲۱ میلیارد تومان مشارکت داشته که تاکنون ۱۸ میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است.

 

وی گفت: خوشبختانه در بحث مشارکت خیرین در استان ایلام برای احداث فضاهای آموزشی اقدامات موثری در طول ادوار گذشته انجام شده است به شکلی که تنها بنیاد برکت در امر مقدس مدرسه سازی در استان تاکنون 52 فضای آموزشی با 236 کلاس درس و با مبلغ 21 میلیارد تومان برای این منظور تعهد نموده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در ادامه گفت: بنیاد برکت از 21 میلیارد تومان مشارکت خود تاکنون 18 میلیارد تومان آن تحقق پیدا کرده است به طوری که از این مبلغ 80 میلیارد آن برای تعداد 20 فضای آموزشی با 122 کلاس درس  در سطح مناطق استان  در طول 3 سال گذشته به دستگاه بهره بردار (آموزش وپرورش) تحویل و تحقق پیدا کرده است.     

 

رحیمی افزود: از آغاز شروع طرح تخریب، بازسازی و مقاوم سازی مدارس ایلام تاکنون 567 کلاس درس  معادل 91 درصد از کلاس‌ها شناسایی، تخریب و بازسازی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امسال باقیمانده ۲۰۵ بخاری نفتی از مدارس این استان جمع‌آوری خواهد شد.

 

                                                   

کد خبر 991397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha