توزیع بسته های معیشتی زیر نظر آیت الله علوی بروجردی در تهران

حجت الاسلام والمسلمین میرحجتی گفت: بسته های معیشتی در قالب طرح مساوات و کمک های مومنانه زیر نظر آیت الله بروجردی در شهرهای تهران، قم و کلاردشت توزیع می شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید مرتضی میرحجتی» با اشاره به فعالیت های دفتر آیت الله علوی بروجردی در تهران در شرایط شیوع ویروس کرونا در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستانگفت: بسته های معیشتی بین اساتید حوزه علمیه، مبلغان و طلبه ها در مناسبت های مختلف امسال توزیع شده است.

 

مسئول دفتر آیت الله علوی بروجردی در تهران ادامه داد: در کلاردشت بسته معیشتی در قالب طرح مساوات و کمک مومنانه به افراد کم بضاعت و زیر نظر آیت الله بروجردی اهدا می شود. همچنین در قم نیز برنامه هایی برای حمایت از خانواده های کم بضاعت در حال اجرا داریم.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت کمک به بهبود وضعیت معیشتی مردم گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب تلاش کرده ایم تا فعالیت های حمایتی از خانواده های کم بضاعت را توسعه دهیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرحجتی با اشاره به توزیع 65 بسته معیشتی به ارزش ریالی هر کدام 450 هزار تومان در کلاردشت گفت: اولویت دفتر آیت الله علوی بروجردی در حمایت از طلبه ها و حل مشکلات طلبه ها می باشد البته در کنار حمایت های مادی و معنوی از طلاب و خانواده هایشان، به صورت موردی به خانواده های کم بضاعت نیز کمک رسانی انجام می شود. 

 

وی در خصوص فعالیت در راستای اجرای طرح مساوات و کمک مومنانه در تهران نیز گفت: با توجه به اینکه حسینیه آیت الله علوی بروجردی در تهران برنامه هایی در حمایت از خانواده های کم بضاعت در حال اجرا دارد، بنابراین همه مباحث مربوط به کمک های مومنانه و بهبود کیفیت زندگی افراد کم درآمد را به این حسینیه واگذار کرده ایم.

 

مسئول دفتر آیت الله علوی بروجردی در تهران با اشاره به تاکیدات دین اسلام در کمک به محرومان و نیازمندان، گفت: شرایط شیوع ویروس کرونا و هزینه هایی که بر خانواده ها تحمیل شده است باعث شده تا خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت بیشتر دچار آسیب شوند بنابراین باید در این روزها بیشتر به امور این عزیزان توجه و رسیدگی کنیم.

 

 

 

کد خبر 991486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha