پذیرش ارباب رجوع در ادارات استان کرمان ممنوع و شرایط فعالیت دستگاه های قضایی اعلام شد

بیستم آبان ماه، موعد اعلام شده از سوی ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا برای تعطیلی یک هفته ای بانک های استان، ممنوعیت پذیرش ارباب رجوع به صورت حضوری در ادارات و... است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، پس از اعلام محدودیت های جدیدی کرونایی در جلسه ۱۷ آبان ماه جاری که بنا به شرایط بعضاً سیاه بعضی از شهرهای استان اتخاذ و از جمله منجر به تعطیلی یک هفته ای بانک های استان از سه شنبه (۲۰ آبان) به مدت یک هفته شد؛ شرایط فعالیت دستگاه های قضایی استان نیز امروز اعلام شد.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در این باره گفت: با توجه به بند ۵ مصوبات چهل و هشتمین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان؛ پذیرش حضوری ارباب رجوع در ادارات استان کرمان از امروز بیستم آبان ماه ۹۹ به مدت یک هفته ممنوع است.

 

محمدصادق بصیری همچنین از ممنوعیت پذیرش ارباب رجوع به صورت حضوری در دادگاه‌های تجدید نظر، حقوقی، کیفری و خانواده و همچنین اجرای احکام مدنی طی این یک هفته خبر داد و تصریح کرد: شهروندان به هیچ‌وجه در این ایام به مراجع مذکور مراجعه نداشته باشند، مگر اشخاصی که از طریق محاکم دعوت به حضور می‌شوند.

 

 

بر اساس این گزارش؛ مراجع قضائی به صورت تلفنی یا ارائه لایحه از طریق دفاتر خدمات قضائی در خدمت شهروندان هستند و دادسراها مانند سابق انجام وظیفه می کنند.

 

گفتنی است؛ آمار موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا تا روز گذشته در استان ۷۴۱ مورد بوده است.

 

 

کد خبر 991688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha