۴۲۴ بیمار کرونایی در کاشان و آران و بیدگل بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر ۴۲۴ بیمار حاد تنفسی در این دو بیمارستان بستری هستند که ۷۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کوئید ۱۹ در شمال استان اصفهان بستری شده اند که از این تعداد ۶۸ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۰ نفر در بیمارستان سید الشهدا(ع) آران و بیدگل تحت مراقبت هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: متاسفانه طی این مدت  ۶ بیمار فوت شده اند که از این تعداد ۵ نفر در بیمارستان شهید بهشتی و یک نفر در بیمارستان سیدالشهدا(ع) بستری بودند. در حال حاضر ۴۲۴ بیمار حاد تنفسی در این دو بیمارستان بستری هستند که ۷۴ نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

 

مروجی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۴ هزار و ۹۵ بیمار به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده اند و ۶ هزار و ۱۲۶ نفر از بیمارستان های این شهرستان ترخیص شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: تاکنون نتیجه آزمایش ۷ هزار و ۸۸۷ نفر در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مثبت بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مهمترین راه مبارزه با کرونا را قطع زنجیره شیوع آن دانست و افزود: شهروندان باید ضمن استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی از تردد در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام جدا خودداری کنند تا به قطع زنجیره انتقال و شکست کامل کرونا کمک کنند./

کد خبر 991859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha