مشکلات کشور با دعوا و نزاع حل نمی شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با دعوا و نزاع سیاسی حل نمی شود، گفت: ما نباید این پالس را به خارج از کشور دهیم که دچار اختلاف و تشتت هستیم چرا که این پالس ها می تواند فشار خارجی را از کشور بیشتر کند.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر همبستگی و وحدت در کشور گفت: در شرایط سختی هستیم که سه عامل تحریم، سؤ مدیریت و بحران کرونا باعث بهم ریختگی در کشور شود و باید هر سه عوامل را در کنار هم ببینیم.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نقش تحریم ها و کرونا در این بهم ریختگی بیشتر از 50 درصد نیست و بیشترین مشکل ما سوء مدیریت هاست که باید مشکل آن را با ابزارهای نظارتی حل کنیم.

 

وی با بیان اینکه با دعوا و نزاع های سیاسی مشکلات کشور حل نمی شود، گفت: اینکه تصور کنیم با دعوا و کشمکش های سیاسی می توانیم مشکلات را حل کنیم، اشتباه است. این دعواها کشور را به حاشیه می برد و توانی برای حل مشکلات باقی نمی گذارد.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی نباید ما به خارج گرا بدهیم و نباید با تقویت این کشمکش ها این پالس را به خارج از کشور بدهیم که ما دچار اختلاف، تشتت و درگیری هستیم چرا که این پالس ها می تواند فشار خارجی را به کشور بیشتر کند و در پی آن شیرازه کار از هم می پاشد.

 

قادری تاکید کرد: در عین حال که دستگاه نظارتی همانند مجلس می توانند به وظایف نظارتی شان عمل کنند ولی نباید این مسئله باعث شود که پالسی به خارج داده شود که ما دچار اختلاف هستیم بلکه تنها پیامی که باید به خارج از کشور بدهیم، این است که ما همه با هم هستیم و در کنار هم برای حل مشکلات کشور تلاش می کنیم.

کد خبر 992133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha