درخشش کودکان عضو کانون پرورش فکری فارس در مسابقه‌ بین المللی«دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی»

کامرانی گفت: کودکان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مسابقه‌ بین المللی«دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی»، ۱۸ نشان طلا، برنز و دیپلم افتخار کسب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید رضا کامرانی»، امروز (چهارشنبه 21 آبان) از موفقیت کودکان فارس در مسابقه‌ بین المللی «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» خبر داد و به خبرنگاران گفت: اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با کسب 18 نشان طلا، برنز و دیپلم افتخار در این مسابقه خوش درخشیدند. 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: بیش از ۹هزار اثر از ایران و پنج قاره جهان و ۲۷ کشور در این مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان شرکت کردند که یک هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه یافت.

وی اضافه کرد: از میان آثار راه یافته به مرحله پایانی نیز، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که یکصد اثر به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر به بخش ملی اختصاص داشت.

کامرانی با اعلام اسامی برگزیدان این مسابقه از استان فارس بیان کرد: «امیرعلی تقوی فرد» از لارستان و «مریم متفکر» از مرکز شماره 2 شیراز، «طنازسادات طباطبایی» از آباده، «محمد امین جایمند» از مرکز شماره یک جهرم، «فائزه وحیدی» از مرکز شماره یک جهرم و «مرجان کامیاب» از مرکز شماره سه شیراز، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بودند که در این مسابقه موفق به اخذ نشان طلا شدند.

وی ادامه داد: «یسنا زارعی» از بوانات، «عرفان خدیور» از لارستان، «فاطمه سعادت» و «رها رنجبری» و «محمد طاها رنجبری» از مرکز شماره 2 صفاشهر، «ریحانه اقناعی» از مرکز شماره یک جهرم، «فاطمه شفاعت» از استهبان، «حامل طاهری» از مرکز شماره ۲ داراب و «ستاره صادقی» از جهرم نیز وفق به کسب نشان برنز شدند.

کامرانی اعلام کرد: همچنین «یسنا کشاورزی» از مرکز شماره سه شیراز و «فاطمه شفاعت» از استهبان دیپلم افتخار  و «فاطمه سعادت» از مرکز شماره 2 صفاشهر، مقام دوم را از نگاه مربیان به خود اختصاص دادند.

کد خبر 992155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha