سیاست گذاری و مطالبه گری رویکرد اصلی مجمع جهادگران است

پرنیان با تاکید بر ضرورت تقویت هم افزایی در بین مجریان فعالیت های جهادی برای مقابله با بحران کرونا، گفت: هدف اصلی این مجمع سیاست گذاری و مطالبه گری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « ضرغام پرنیان» امروز(21 آبان) در جلسه هم اندیشی تسهیلگران صندوق های قرض الحسنه و مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان لرستان با جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور، با تاکید بر  ضرورت هم افزایی بین فعالیت های جهادی، اظهار داشت: گروه های جهادی در کنار سازنندگی قرار گرفته اند تا ماموریت های سازندگی را اجرایی کنند.

 

دبیر مجمع جهادگران استان لرستان افزود: فعالیت های عمرانی گروه های جهادی، سنگ بنایی برای ترجمان گفتمان جهادی است و تلاش می شود در قالب فعالیت های جهادی گفتمان جهادی در بین مردم نهادینه شود.

 

وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت های جهادی، بیان کرد: هدف اصلی رهنمود های رهبری گفتمان سازی است.

 

پرنیان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب  مبنی بر اینکه جوانان مومن و انقلابی وارد کارزار مبارزه با بحران کرونا شوند،  خاطرنشان کرد: 2 هزار و 100 گروه جهادی استان لرستان در میدان مبارزه با بحران کرونا سازماندهی می شوند.

 

وی خدمت به مردم و محرومیت زدایی را مهم ترین رویکرد فعالیت های جهادی دانست و خاطرنشان کرد: جهادگران در طول سال آموزش های لازم را در زمینه های مختلف دریافت می کنند.

 

دبیر مجمع جهادگران استان لرستان از کارکردهای مجمع جهادی را هم افزایی بین گروه های جهادی دانست واظهار کرد: هم افزایی بین گروه های جهادی مهم ترین راه تقویت خدمت رسانی  به مردم و ترویج گفتمان جهادی است.

 

کد خبر 992264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha