رسانه در فرهنگ سازی سلامت و آگاهی بخشی به جامعه نقش آفرین است

حجت الاسلام یوسف خانی، بر ضرورت ادامه روند فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم از سوی رسانه ها برای کنترل ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: این مهم لازمه آگاهی بخشی به مردم برای کنترل بیماری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم اّباد، حجت الاسلام«محمد یوسف خانی»، امروز(21آبان) در جمع خبرنگاران به رسالت خطیر اصحاب رسانه اشاره کرد و اظهار داشت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

 

امام جمعه دلفان به وضعیت شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: امروز رسانه ها در فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و اطلاع رسانی به مردم رسالت خطیری بر دوش دارند.

 

وی با اشاره به اقدامات گسترده رسانه ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، یادآور شد: همواره در زمینه های مختلف شاهد نقش آفرینی رسانه و اصحاب رسانه ها در اطلاع رسانی ها بوده ایم.

 

حجت الاسلام یوسف خانی به فعالیت مستمر رسانه ها و بیشتر شدن فعالیت ها در روزهای کرونایی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در مدیریت و اقناع افکار عمومی در کنار اقدامات مدافعان سلامت و فعالیت گروه های جهادی نقش افرین بودند.

 

وی بیان کرد: خبرنگاران برای اطلاع رسانی به مردم و انتقال زحمات مدافعان سلامت، کادر درمان و دیگر نهادها در مقابله با ویروس کرونا در خطرناک ‌ترین محیط‌ های کرونایی حاضر شدند تا با فعالیت خود سبب روشنی بخشی و آگاه سازی مردم جامعه شوند.

 

امام جمعه دلفان به رسالت خطیر رسانه در زمینه فرهنگ سازی سلامت اشاره کرد و گفت: ادامه روند اطلاع رسانی و اگاهی بخشی به مردم برای کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامتی مردم ضروری است.

کد خبر 992302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha