مسابقه سراسری «عطر سلام» برگزار می شود

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از برگزاری مسابقه سراسری «عطر سلام» خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ «مهدی احمدی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره  به برگزاری مسابقه سراسری «عطر سلام» گفت: این مسابقه به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم طراحی شد که تا سالروز شهادت آن حضرت ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: این مسابقه در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش اول مخاطبان می‌توانند عکس، فیلم یا صوت عرض ارادت خود از قبیل سلام به حضرت، شعرخوانی در مدح حضرت و... را برای ادمین کانال خانواده فاطمی در شبکه‌های مجازی ارسال کنند.

 

وی با اشاره به بخش دوم ادامه داد: بخش دیگر این مسابقه شامل شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها است که در سه گروه سنی کودک، نوجوان و عمومی به صورت پاسخگویی به سؤالات برگزار می شود و فایل محتوایی آن در سامانه www.keramat.amfm.ir بارگذاری خواهد شد.

 

حجت الاسلام احمدی  با بیان اینکه 110 سنگ متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیها السلام از جوایز این مسابقه است ادامه داد: در پایان به ۸۰نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه هدایای متبرک آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اهدا خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده برای بارگزاری محتوا و لینک این مسابقه در نرم افزار شاد ، دانش آموزان می توانند از طریق نرم افزار شاد در این مسابقه شرکت کنند.

 

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یادآور شد: علاقمندان می‌توانند تا ۶ آذرماه ۹۹ با مراجعه به سامانه اینترنتی www.keramat.amfm.ir  در این مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 992764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha