لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی بین سربازان و پرسنل ارتش

وفایی با تأکید بر اینکه فرهنگ کتابخوانی باید بین سربازان و پرسنل ارتش ترویج یابد، گفت: فرهنگ کتابخوانی می تواند باعث افزایش آگاهی و بصیرت و کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها در بین قشر جوان جامعه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند؛ رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق پیش از ظهر امروز (۲۴ آبان) با مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی دیدار کرد.

 

«کاظم وفایی» مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در این جلسه گفت: بر اساس تفاهم نامه ای که نهاد کتابخانه های عمومی کشور با سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سال 1391 منعقد کرده، تمامی کتابخانه های پادگان های ارتش می توانند در زمره  کتابخانه های مشارکتی اداره کل کتابخانه های عمومی قرار گیرند تا سربازان و پرسنل ارتش بتوانند از نعمت کتاب و کتابخوانی بهره مند شوند.

 

وی هدف این طرح را ترویج فرهنگ مطالعه در میان نسل جوان و پرکردن اوقات فراغت سربازان و پرسنل ارتش دانست و افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند باعث افزایش آگاهی و بصیرت و کاهش آسیب ها و ناهنجاری ها در بین قشر جوان جامعه شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی، همکاری این اداره کل را با منطقه پدافند هوایی شرق بسیار عالی توصیف و بر ادامه این همکاری و ایجاد کتابخانه های مشارکتی بین این دو نهاد تاکید کرد.

 

حجت الاسلام «علی محمد روشندل بیلندی» رییس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته کتاب و‌ کتابخوانی به مجموعه اداره کل کتابخانه های استان افزود: دشمن در جنگ نرمی که با جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده سعی دارد جوانان ما را از مطالعه کتاب و کتابخوانی و کسب آگاهی دور کند و ما موظف هستیم با شناخت دقیق حربه دشمن در جهت مقابله با آن حرکت کنیم.

 

لازم به ذکر است در پایان این دیدار مقرر شد اقدامات لازم به منظور عضویت رایگان کارکنان و خانواده محترم کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق در کتابخانه های عمومی استان و شرکت در برنامه های فرهنگی از جمله کارگاه های آموزشی، نشست های کتابخوانی و مسابقات کتابخوانی و غیره انجام شود.

کد خبر 992953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha