حضور بیش از ۲۰  نفر در مراسم تشییع و تدفین در جهرم ممنوع شد

رحمانیان از اجرای طرح محدودیت در مراسم تشییع و تدفین در جهرم خبر داد و گفت: در راستای این طرح حضور بیش از ۲۰ نفر در مراسم تشییع و تدفین در جهرم ممنوع شد.

«محمد رحمانیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از اجرای طرح محدودیت در مراسم تشییع و تدفین در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: پیرو مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا، حضور بیش از ۲۰ نفر در هر گونه مراسم تشییع و تدفین ممنوع است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به به برگزاری برنامه های ترحیم و عروسی نیز افزود: برگزاری هرگونه مراسم نیز اعم از ختم، عروسی، مذهبی و ...به طور کلی ممنوع است.

 

وی با تاکید بر ضرورت رعایت این مصوبات از سوی مردم در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: از آنجا که تخلف از این دستورالعمل سلامت و جان مردم را به خطر می اندازد، با متخلفین برخورد قضایی و انتظامی می شود.

 

رحمانیان خاطرنشان کرد: ضمن احترام و به خصوص عرض تسلیت به خانواده درگذشتگان، خواهشمندیم شهروندان در جهت حفظ سلامت خود و دیگران و جلوگیری از برخورد قضایی و انتظامی نسبت به رعایت و اجرای این مصوبه قانونی، اقدام کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار داشت: تنها در سایه هم دلی و رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات اعلام شده است که می توانیم بر وضعیت موجود پیروز شویم.

کد خبر 993213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha