نشست مجازی «درخواست عدالت برای فلسطینی ها» در آمریکا برگزار شد

استاد مطالعات اعراب و مسلمانان از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسكو به دانشجویان دانشگاه آمریكا پیوست برای برگزاری یک رویداد مجازی با عنوان «درخواست عدالت اجتماعی برای فلسطینی ها» به دانشجویان دانشگاه آمریكا پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « theeagleonline»،استاد مطالعات اعراب و مسلمانان از دانشگاه ایالتی سانفرانسیسكو به دانشجویان دانشگاه آمریكا پیوست برای برگزاری یک رویداد مجازی با عنوان «درخواست عدالت اجتماعی برای فلسطینی ها» به دانشجویان دانشگاه آمریكا پیوست.

 

«رباب عبدالهادی» درخواست تلاش برای احقاق حقوق بشر فلسطینی ها در ایالات متحده را مورد بحث قرار داد.

 

«ایرن کالیس» و «زین الامین» ،اساتید دانشگاه آمریکا میزبان های مشترک این رویداد بودند که محور اصلی آن درخواست برای برقراری عدالت بود.

 

کالیس در این باره گفت: هدف از برگزاری این برنامه آگاه کردن مردم در مورد پیامدهای واقعی کار برای نجات زندگی و عزت فلسطینی ها است.

 

عبدالهادی هم در این باره گفت: مردم باید بدانند که انتقاد از رژیم صهیونیستی به معنای ضد یهودی بودن نیست.

 

وی افزود: ما در مورد عدالت صحبت می کنیم و هیچ کشور یا گروهی نباید مستثنی از این مسئله باشد.

 

این برنامه با حمایت گروه های مختلف دانشجویی از جمله دانشجویان عدالت در فلسطین (SJP) ، سازمان دانشجویان آفریقا ،گروه جامعه شناسی و گروه مطالعات انتقادی ، جنسیت و فرهنگ برگزار شد.

 

«کی ران وقار» از اعضای دانشجویان عدالت در فلسطین نیز در این باره گفت: تعداد حامیان مالی این برنامه نشان دهنده نگرانی منسجم این گروه ها برای برقراری عدالت در مورد فلسطینی هاست.

کد خبر 993536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha