اختصاص ۲۹۵۰ وام قرض الحسنه به مددجویان زنجان

به گفته صفری، از ابتدای سال جاری تاکنون صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان دو هزار و ۹۵۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و کارگشایی و مسکن با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد و۶۹۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین وظیفه صندوق امداد ولایت استان جذب سپرده های خیران است.

 

هدایت صفری با بیان اینکه روند امور در صندوق امداد ولایت استان زنجان رو به بهبود مستمر است، گفت: مهمترین  وظیفه صندوق امداد ولایت استان جذب سپرده های خیران است و امیداریم با همت بیشتر وعزم راسخ، تفکر بسیجی و حرکت های جهادی ضمن تزریق امیدبه جامعه روزنه های یاس وناامیدی را از جامعه هدف امداد دور کرده و به هدف اصلی امداد، توانمندسازی وایجاد درآمد با ثبات در خانواده ها دست یابیم.

 

وی به گزارشی از فعالیت ها وعملکرد صندوق امداد ولایت استان زنجان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان 2 هزار و 950 فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و کارگشایی و مسکن با اعتباری بیش از 20 میلیارد و690 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت کرده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: صندوق امداد ولایت استان زنجان با پرداخت 211 فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی با اعتبارسه میلیارد و893 میلیون تومان، یک هزار و431 فقره وام کارگشایی به مبلغ 7 میلیارد و 84 میلیون تومان، 940 فقره تسهیلات مسکن به مبلغ 8 میلیارد و53 میلیون تومان و 6 فقره تسهیلات فرهنگی به مبلغ 35 میلیون تومان از صندوق های فعال و پیشرو در کشور می باشد.

 

صفری ادامه داد: شرایط امروز جامعه هدف ویژه تر است و وظیفه ما افزایش منابع  و جلوگیری از رسوب آن می باشد و به فرمایش مقام معظم رهبری امروز کمک مومنانه به مردم انقلابی گری واقعی است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان به ساماندهی مراجعین نیز در ایام کرونایی اشاره کرد و افزود: استفاده از روش های نوین الکترونیکی برای کاهش مراجعات مددجویان به ادارات باید بصورت جدی پیگیری شود و با گسترش خدمات غیرحضوری ضمن تسهیل امورات مددجویان ازشیوع ویروس منحوس کرونا جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 993687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha