مساجد با کمک معتمدین در نهضت همدلی و مواسات پیشتاز باشند

آیت‌الله خاتمی گفت: نهضت و رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه ادامه دارد و باید تلاش شود تا مساجد با کمک معتمدین در این عرصه پیشتاز باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: برای حل مسائل و مشکلات بهتر است به جای جزیره ای نگاه کردن، از بالا به مسائل نگاه شود.

 

آیت الله علی خاتمی، سختی های دنیا را آزمون الهی خواند و گفت: لازمه ایمان استقامت است و اگر ایمان باشد و افرادی که ایمان به خداوند متعال و معاد دارند می‌توانند در مسیر درست گام بردارند.

 

وی با بیان اینکه مردم در طول 42 سال از عمر باعزت انقلاب در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده است، گفت: استقامت موجب امداد غیبی و نصرت الهی می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه در شرایط کرونا، استکبار جهانی تلاش می کند تا به جوامع اضطراب و ناامیدی تزریق کند، خاطرنشان کرد: داشتن ایمان و عدم توجه به دروغ های استکبار جهانی می‌تواند جامعه را مصون نگه دارد.

 

آیت الله خاتمی با یادآوری اینکه لازمه دنیا سختی‌ها و دشواری‌ها آن است، ادامه داد: گلایه‌ها از وضع اقتصادی وجود دارد اما فقط با انتقاد و اعتراض مشکلات حل نمی‌شود بلکه باید با نظارت و کنترل بیشتر جلوی سوء استفاده را گرفت.

 

امام جمعه زنجان به تاثیر کرونا بر سبک زندگی جوامع و آثار آن اشاره کرد و گفت: کرونا به خانواده ها آسیب زده است و در این شرایط بحرانی جوانان اعلام آمادگی کرده و وارد میدان شوند.

 

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: نهضت و رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه ادامه دارد و باید تلاش شود تا مساجد با کمک معتمدین در این عرصه پیشتاز باشند.

 

امام جمعه زنجان گفت: کرونا میدان امتحان سختی است و مسئولان برای حل مشکلات مردم از همه سزوارتر هستند.

 

کد خبر 993800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha