اعتبار طرح فصلی فروش کتاب باید افزایش یابد

تقدسی گفت: اجرای طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها همچون چون طرح پاییزه کتاب به دلیل تخفیفی که برای مخاطب در نظر گرفته می‌شود آن‌ها را به خرید کتاب تشویق می‌کند.

«علی تقدسی» به مناسبت برگزاری طرح پاییزه کتاب ۹۹ درباره برگزاری طرح‌های فصلی فروش کتاب به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: اجرای طرح‌هایی چون طرح پاییزه کتاب به دلیل تخفیفی که برای مخاطب در نظر گرفته می شود آن‌ها را به خرید کتاب تشویق می‌کند.

 

مدیر کتابفروشی «کتابکده فرهنگ» استان زنجان با بیان این که در زمان برگزاری طرح‌های فصلی فروش کتاب استقبال مردم افزایش یافته و حضورشان در کتابفروشی بیشتر می‌شود، عنوان کرد: میزان اعتباری که به هر شخص تعلق می‌گیرد باید کمی بیشتر شود از این رو که در این برهه با افزایش قیمت کتاب روبه‌رو هستیم. درواقع مقدار اعتبار هر مخاطب با قیمت یک کتاب برابر است

 

تقدسی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها (طرح‌های فصلی فروش کتاب) قطعا می‌تواند در حفظ و بقای کتابفروشی‌های کوچک و محلی کمک کند اما بهتر است میزان بودجه‌ای که برای هر کتابفروشی در نظر گرفته شده است، افزایش یابد تا بتوانیم تا پایان زمان طرح به مخاطب تخفیف ارائه دهیم.

 

گفتنی است، بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی، مانایی» از 24 آبان آغاز و تا 30 آبان در سراسر کشور ادامه دارد. طرح پاییزه کتاب ۹۹ همزمان با هفته کتاب در حال برگزاری است.

کد خبر 993811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha