خبرگزاری شبستان غنیمت اطلاع رسانی حوزه فرهنگ و هنر مساجد

مظاهری بابیان اینکه خبرگزاری شبستان ظرفیت ویژه ای برای اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ و هنر مسجد است گفت: این رسانه از مهمترین قابلیت های است که در حوزه کانون های مساجد فعالیت می کند.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: خبرگزاری شبستان ظرفیت ویژه ای برای اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ و هنر مسجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود این رسانه که در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه کانون های مساجد فعالیت می کند ظرفیتی ویژه برای اقدامات و فعالیت های مساجد نیز به شمار می رود.

 

وی بابیان اینکه فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه های قران و عترت، آموزش و توانمند سازی، فعالیت های اجتماعی، هنر متعالی، فعالیت های اجتماعی و فضای مجازی انجام می شود ابراز کرد: در خبرگزاری شبستان همه فعالیت های فوق منتشر می شود تا مسئولین کانون ها و مردم از اقدامات کانون ها آگاه شوند.

 

مظاهری به سامانه «بچه‌های مسجد» اشاره کرد و گفت: این سامانه برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد تعریف شده و در دسترس مردم و مسئولین قرار دارد و می‌توان وضعیت استان را نسبت به استان های دیگر و یک کانون نسبت به کانون دیگر را در این سامانه مشاهده کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۴۴۰ باب کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعالیت دارند افزود: تاکنون بیش از ۵۶ هزار نفر با کد ملی خود در سامانه بچه های مسجد عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شده اند و در حال فعالیت هستند.

 

کد خبر 993813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha