برگزاری کارگاه آموزشی دانش افزایی مبلغین در ایرانشهر

دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور دوره دانش افزایی و توانمند سازی را ویژه مبلغین بومی شعبه جنوب شرق کشو در ایرانشهر برگزار نمود.

 «حجت الاسلام عبداللهی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: این دوره آموزشی ویژه مبلغین بومی خواهر و  برادر دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در شهرهای ایرانشهر، دلگان،جلگه، قلعه گنج، زهکلوت، عنبرآباد و ریگان برگزار شد.


رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان شعبه جنوب شرق تصریح کرد: این دوره با حضور حجت الاسلام والمسلمین قانع از اساتید نخبه حوزه های علمیه و کارشناس مذهبی آستان قدس رضوی با هدف توانمندسازی و  بالا بردن سطح آگاهی های مبلغین در زمینه احکامی، اعتقادی و اخلاق در قرآن آغاز شد و به مدت یک هفته در شهرهای نامبرده بصورت یک روزه برگزار گردید.

 

عبداللهی خاطرنشان کرد: از مبلغین در طول این دوره و به ویژه در پایان آزمون های مختلف عملی و کتبی گرفته خواهد شد و برگه های آنان در حضور خود مبلغ تصحیح  خواهد شد که هر یک از آنان با نقاط قوت و ضعف خود آشنا شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی بیان کرد: با توجه به نياز شديدي که در اين زمينه حس شد و پیرو تقاضاهايي که صورت گرفت و همچنین جهت بالا بردن سطح علمی و آگاهی مبلغین این کارگاه آموزشی برگزار شد.

 

وی در پایان یادآور شد: سیاست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور  بر این بوده است که اگر در هرجایی خلا فرهنگی و آموزشی را حس کند در آن زمینه ورود پیدا می کند تا بتواند آن کاستی را رفع نماید و مبلغین را به سطحی بالاتری از درجات علم و آگاهی برساند زیرا مبلغین مناطق مشترک باید سطح علمی اشان از دیگر مبلغین بالاتر باشد.

کد خبر 994288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha