راه اندازی گشت سلامت در شهرستان کوهدشت

رستمی با اشاره به راه اندازی گشت سلامت در شهرستان کوهدشت، گفت: این طرح با هدف فرهنگ سازی در استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی شده است.

« کاظم رستمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: راه اندازی گشت سلامت با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی و توزیع ماسک بین افراد فاقد ماسک انجام می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوهدشت، با اشاره به افزایش آمار بیماران کرونایی در ماه های اخیر، افزود: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با بیماری کرونا و استفاده از ماسک می تواند نقش مهمی در کنترل این بیماری داشته باشد.

 

رستمی بیان کرد: گشت های سلامت با رویکرد فرهنگ سازی استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی با عنوان گشت ارشاد و سلامت انجام می شود.

 

وی اذعان داشت: گشت سلامت در منطقه پارک شهید بهشتی( طرح کرامت) برگزار شده و بین اهالی منطقه ماسک به صورت رایگان توزیع شده است.

 

رستمی بیان کرد: اهدای ماسک به کسانی که ماسک ندارد و تذکر و ارشاد لسانی توسط گروه های جهادی به کسانی که ماسک ندارند از دیگر برنامه های اینگشت بوده است.

 

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کوهدشت اظهار کرد: این اقدام به منظور آگاه سازی و اطلاع رسانی مردم از وضعیت موجود شهرستان در خصوص بیماری کرونا و به منظور رعایت فاصله اجتماعی و ترویج این فرهنگ در بین مردم صورت گرفته است.

کد خبر 994679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha