برگزاری سراسری تئاتر مقاومت به ‌میزبانی شیراز به مناسبت هفته بسیج

میکائیلی گفت: در نیمه دوم آذر نیز شاهد برگزاری سراسری تئاتر مقاومت به ‌میزبانی شیراز به مدت پنج روز و با همكاری اداره ‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید میكائیلی»، امروز (چهارشنبه 28 آبان‌) در نشست خبری مجازی با خبرنگاران گفت: امسال در هفته بسیج بیش از 60 برنامه در سراسر فارس توسط سازمان بسیج هنرمندان فارس به صورت مجازی و حضوری با رعایت نکات بهداشتی لازم برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس افزود: بدین ترتیب جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، مسابقه شب شعر مجازی، تجلیل از هنرمندان و ... در قالب این برنامه ها اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بسیج نهادی اسلامی انقلابی و برگرفته از بطن مردم برای نیاز‌های انقلاب بوده و در عرصه داخلی و خارجی گره ‌گشای مشکلات فراوانی بوده است و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی به شمار می رود.

میکائلی بسیج را اهرم پیشرفت همه جانبه کشور در پروژه‌های ناامیدسازی دشمن و ضد انقلاب دانست و عنوان کرد: شعار هفته بسیج امسال،«بسیج پیشرو خدمت، امیدآفرین» است که رویكرد محوری برنامه‌های بسیج را خدمت خالصانه و مومنانه به مردم قرار داده است.

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا توسط هنرمندان، بازدید از خانواده شهدای هنرمند در شیراز و سایر شهرستان‌های استان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فضای باز بیمارستان‌های فارس و ... از دیگر برنامه های این هفته است.

میكائیلی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های «آنلاین شو» گفت: این برنامه با حضور فرمانده سپاه فجر اجرا خواهد شد و در نیمه دوم آذر نیز شاهد برگزاری سراسری تئاتر مقاومت به ‌میزبانی شیراز به مدت پنج روز و با همكاری اداره ‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خواهیم بود.

وی از برگزاری جشنواره چهار گانه بسیج خبر داد و گفت: این جشنواره در هفته بسیج و در رشته‌های خوشنویسی، هنرهای تجسمی، تئاتر و عكس برگزار خواهد شد و هنرمندان آثار خود را می توانند برای شرکت در جشنواره خوشنویسی با عنوان «مشق مقاومت» به شماره واتساپ ۰۹۱۷۱۰۴۱۱۲۷، جشنواره عكاسی با عنوان «نگار عاشقی به شماره واتساپ ۰۹۱۷۴۸۴۶۰۶۶، جشنواره هنرهای تجسمی با عنوان «دفاع عاشقانه» به شماره واتساپ ۰۹۱۷۶۰۲۶۸۲۲ و جشنواره نمایش با عنوان «سروقامتان» به شماره واتساپ ۰۹۰۳۸۱۴۷۷۰۷ ارسال كنند.

کد خبر 994766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha