رونمایی از طرح اداره ایمن در جهرم

به منظور افزایش تاب آوری سیستمی و حفظ سلامت همکاران و مراجعین اداری در شرایط بیماری های اپیدمی، طرح اداره ایمن در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جهرم اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در آیینی با حضور معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، شورای معاونین و کارشناس سلامت مدیریت آموزش و پرورش جهرم از طرح ابتکاری اداره ایمن رونمایی شد.

 

طرح اداره ایمن یک طرح ابتکاری است که به منظور افزایش تاب آوری سیستمی در شرایط سخت و تطابق با شاخص های پدافند غیر عامل  اجرا می شود.

 

اين طرح با ابتكار اداره آموزش و پرورش در اين اداره اجرا شده است كه هدف آن حفظ سلامت و ایمنی پرسنل و مراجعین اداری در شرایط بیماری اپیدمی است.

 

در این طرح  با حفظ تكريم ارباب رجوع سعی شده که تمامی خدمات به صورت غیر حضوری به مراجعين ارائه شود؛ همچنین اين طرح موجب حرکت به سوی دولت الکترونیک و بهره مندی از مزایای آن است.

 

 در طرح «اداره ایمن» که در اداره آموزش و پرورش در حال اجرا است؛ برای پرسنل اداری سه نوع فعالیت حضوری، غیر حضوری و دور کاری در نظر گرفته شده است.

 

 اين سه فعاليت بر اساس آیین نامه دورکاری هیئت وزیران و راهکار های 16 و 4-17 سند تحول بنیادین در خصوص تنوع بخشی در ارائه خدمات آموزشی و استفاده از ظرفیت های آموزش غیر حضوری و مجازی در برنامه های آموزش و تربیتی است.

 

 در مراسم رونمایی از طرح اداره ایمن که به صورت زنده برای کارکنان اداری معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جهرم در شبکه دانش آموزی «شاد» پخش می شد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در خصوص راه های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در محل کار و نحوه بازگشت شاغلین مبتلا شده به ویروس کرونا به محل کار توضیحاتی ارائه داد.

 

کد خبر 994767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha