مراسمات عروسی و ترحیم عامل اصلی شیوع وسیع کرونا در چهارمحال و بختیاری

مردانی برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم را عامل اصلی شیوع بالای ویروس کرونا طی روزهای اخیر در استان دانست و گفت: برگزارکنندگان این مراسم ها توسط نیروهای انتظامی بازداشت و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» شامگاه(چهارشنبه 28 آبان) در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا که در سالن شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: با توجه به اعلام وزارت بهداشت شهرستان های شهرکرد، فارسان، کیار و بروجن در استان از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت قرمز دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در این شهرستان ها محدودیت های جدیدی وضع شده و رعایت آن ها سختگیرانه است و با متخلفان و کسانی که محدودیت ها را رعایت نکنند برخورد می شود.

 

وی تعطیلی اصناف به غیر از گروه اول و محدودیت تردد در ورودی های شهرها را از جمله محدودیت های جدید در ایام شیوع کرونا در شهرهای قرمز دانست و اظهار کرد: ادارات نیز با یک سوم کارکنان خود فعالیت می کنند.

 

مردانی برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم را عامل اصلی شیوع بالای ویروس کرونا طی روزهای اخیر در استان دانست و تصریح کرد: برگزارکنندگان این مراسم ها توسط نیروهای انتظامی بازداشت و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اصناف استان در رعایت محدودیت های ستاد کرونا بیشترین همکاری را داشته اند، خاطرنشان کرد: تجمعات خانوادگی منشأ اصلی شیوع این ویروس بوده و لازم است مردم از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

 

کد خبر 994859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha