برگزاری آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان یزد به صورت مجازی

آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان یزد امروز با حضور استاندار یزد به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در استان یزد به منظور تجلیل از رؤسای برتر انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی، کتابداران، کتابخوانان برتر استان امروز با حضور استاندار یزد به صورت مجازی در کتابخانه مرکزی یزد برگزار می شود.

در این مراسم که به دلیل گسترش بیماری کووید - ۱۹ بدون حضور مدعو حضوری و به صورت زنده از طریق شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، از ۱۲ کتابدار برتر، کتابخوان برگزیده و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستانی برتر تقدیر به عمل می‌آید.

میهمانانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی، فرمانداران شهرستان‌های استان، رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها، برگزیدگان شهرستانی و کتابداران ۹ شهرستان استان یزد نیز به صورت مجازی در این مراسم شرکت می‌کنند.

این برنامه از ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه امروز پنج‌شنبه آغاز می شود و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به آدرس @yazd_pl پخش می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار همچنین می‌توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/yazdlib/bookweek  به عنوان کاربر میهمان در این مراسم شرکت کنند.

 

کد خبر 994871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha