برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه هفته بسیج در جهرم

زارعی از برگزاری مسابقات قرآن کریم در سه رشته تحقیق، ترتیل و تفسیر همزمان با هفته بسیج در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور گرامی داشت هفته بسیج و پاسداشت دلاورمردی های بسیجیان در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، برنامه های ویژه ای در سپاه ناحیه جهرم برنامه ریزی شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: اگرچه امسال به سبب شیوع و گستردگی بیماری کرونا آنگونه که باید، امکان برگزاری برنامه ها مقدور نیست اما در حد توان خود و بیشتر به صورت مجازی، برنامه هایی در هفته بسیج به اجرا در می آید.

 

وی از جمله این برنامه ها را برگزاری مسابقات قرآن کریم عنوان کرد و اظهار داشت: این مسابقات ویژه هفته بسیج و به همت بخش تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت «بقیه الله (عج)» شهرستان جهرم به اجرا گذاشته می شود.

 

زارعی به جزئیات این دوره از مسابقات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این مسابقات در سه رشته تحقیق، تفسیر و ترتیل با محوریت سه سوره از قرآن کریم فراخوان داده شده است.

 

وی با اشاره به رشته تحقیق این دوره از مسابقات قرآن کریم ویژه هفته بسیج، عنوان کرد: قرائت تحقیق در این رشته از مسابقات، آیات یک تا پنج سوره مبارکه «فرقان» انتخاب شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم به رشته ترتیل در این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و اظهار داشت: برای قرائت در رشته ترتیل نیز آیات یک تا 14 سوره مبارکه «مومنون» در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: همچنین برای رشته تفسیر قرآن کریم در راستای برگزاری این مسابقات، سوره مبارکه «نور» در نظر گرفته شده که برای شرکت در این مسابقه تعداد پنج سئوال به صورت چهار گزینه ای تهیه شده است.

 

زارعی به نحوه شرکت در مسابقات رشته تحقیق و ترتیل اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در این رشته ها باید قرائت های تحقیق و ترتیل خود را با فرمت MP3 ضبط کرده و به شماره 09037258003 در پیام رسان سروش ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان لازم است در ابتدای قرائت، نام خود را نیز بیان کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم، آزاد است، اظهار کرد: در پایان نیز به 20 نفر از شرکت کنندگان در رشته های تحقیق و ترتیل کارت هدیه یکصد هزار تومانی اهدا می شود.

 

کد خبر 994927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha