همه دستگاه ها موظف به اجرای دستورالعمل های هوشمند هستند

صابر همه دستگاه های اجرایی را موظف و مکلف به اجرای دستورالعمل های هوشمند دانست و گفت: هیچ مدیری به بهانه دور کاری کارکنان، حق کم‌ کاری و عدم خدمت‌ رسانی به مردم را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر»  امروز(پنجشنبه، ۲۹ آبان) در سی و چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: متاسفانه اکثر بستری های امروز در بیمارستان خانوادگی است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه این بستری های خانوادگی ناشی از دورهمی های خانوادگی است، افزود: دورهمی های خانوادگی باید به حداقل برسد تا شاهد کم شدن بستری ها باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه پایش آمار بستری های کرونا شهر محور است، تصریح کرد: با توجه به محل سکونت بیمار آمار باید کاملا واقعی از طریق رسانه ‌های رسمی و صدا وسیما و بر اساس شهر محوری ارائه شود تا در دسته ‌بندی‌ های سه ‌گانه کاملا به صورت صحیح به مردم اطلاع ‌رسانی شود.

 

صابر با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و کاهش بستری ها بسته نشدن اصناف و بازار را به دنبال دارد، گفت: اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و وضعیت سفید شود، اصناف بدون تعطیلی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا همه دستگاه های اجرایی را موظف و مکلف به اجرای دستورالعمل های هوشمند دانست و تصریح کرد: هیچ مدیری به بهانه دور کاری کارکنان، حق کم‌ کاری و عدم خدمت‌ رسانی به مردم را ندارد.

 

وی به چگونگی محدودیت تردد در شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: ترددها صرفا دوربین محور بوده و مردم خودشان باید با توجه به شرایط سه‌ گانه بیماری رفتار کنند.

 

صابر خاطرنشان کرد: فراهم‌ سازی بسترهای لازم برای دولت الکترونیک و حداقل‌ سازی حضور مراجعه کننده‌ ها به ادارات باید به طور جدی پیگیری شود و مدیران این مسئله را در اولویت قرار دهند.

 

*۵۱ بیمار کرونا در بیمارستان آستارا بستری هستند

«حسین احمدی» نیز در این جلسه،اظهارکرد: در حال حاضر ۵۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری هستند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه انجام عمل‌های غیر ضروری در بیمارستان حذف شده است، افزود: پذیرش بیماران اورژانسی مادران باردار و بیماران کرونا در بیمارستان آستارا به طور عادی در جریان است.

 

احمدی خاطرنشان کرد: PCR کرونا ویروس برای افراد سالمند، مادران باردار و افراد دارای بیماری زمینه ‌ای به صلاحدید پزشک رایگان است.

کد خبر 995060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha